היתרונות של שילוט פנים לעסק שלך

לשילוט פנים יש השפעה מאוד גדולה על מיתוג וקידום העסק שלך אל מול לקוחות, ובעלי עסקים נוטים שלא להשקיע בהם, הנה 4 יתרונות שכדאי להכיר.

פרסום הוא חלק מרכזי בקידום העסק שלך, ולכן שילוט עסקי הוא כל כך חשוב כשמדובר בשיווק החברה שלך ללקוחות פוטנציאליים. בעוד שלבעלי עסקים רבים יש הרושם ששילוט חזיתי חנות מועיל הרבה יותר משילוט פנים, חשוב לזכור בעוד שילוט חיצוני יכול למשוך תשומת לב רבה מעוברי אורח, כדאי לדעת שגם עם שילוט פנים יש שורה שלמה של יתרונות משלו.

יתרונות של שילוט פנים

לשילוט חוץ עשוי להיות יתרון נוסף של משיכה של אנשים לעסק, לשילוט פנים יש תפקיד מרכזי בכל הנוגע לשיפור החוויה הכוללת של הלקוח, וכתוצאה מכך שיעור החזרת הלקוח גבוה יותר.

דמיינו את עצמכם כלקוחות של העסק שלכם, או כל עסק לצורך העניין. אם אתם מקבלים את פניכם עם קירות חשופים, אין אינדיקציה למסלול ללכת לאזורים מסוימים בבניין, ואפקט הלבנה כולל, הוא שהעסק ימלא אתכם בהתרגשות.

עכשיו דמיינו את עצמכם נכנסים לבניין עם שלטים פנימיים שמפרסמים מי הם, מה הם עושים, לאן ללכת, עם קירות בצבעים בהירים ותחושה כללית מאושרת יותר. האם זה לא יהיה סוג העסק שהיית רוצה לעבוד איתו ולא התרחיש הראשון?

זוהי דוגמה מושלמת מדוע בעלי עסקים צריכים להיות מודעים לשלטים שהם מציגים בכל הבניין שלהם.

על ידי הקדשת זמן להשקיע מחשבה בשילוט הפנים של הבניין שלך, תוכל להפוך את העסק שלך לאטרקטיבי הרבה יותר עבור לקוחות פוטנציאליים. על ידי כך, אתה מציע ללקוח את תהליך החשיבה של העסק שלך בהיותו ארגון מקצועי, לגיטימי ותואם. התדמית החיובית הזו היא שתגרום ללקוחות שלך לחזור שוב ושוב.

קיימות אפשרויות רבות העומדות לרשותך בכל הנוגע לבחינת השילוט הפנימי שלך, וייתכן שחלקן אפילו לא עלו בראשך.

דוגמאות לשילוט פנים

● שלטי מיתוג עסקי – סוגים אלו של תצוגות משמשים למיתוג ארגון, לרוב כולל שם החברה, הלוגו, הסלוגן וערכת הצבעים.

● שלטים אינפורמטיביים – שלטים מסוג זה מספקים מידע למבקר או ללקוח, כגון שעות פתיחה או פריטי תפריט.

● שלטי הכוונה – שלטים אלו נועדו לעזור למבקרים לנווט בבניין שלכם בקלות.

● שלטי זיהוי – שלטים אלו משמשים להפנות לקוח או מבקר לכיוון השירותים ולכל אזור חשוב אחר בתוך הבניין, שלטים מסוג זה צריכים לעמוד בהנחיות ADA.

חשוב לזכור כי אלו הן רק כמה דוגמאות לשלטים לעיצוב פנים העומדים לרשותכם. אם אתה זקוק לעיצוב מותאם יותר, צור קשר עם חברת השלטים שלנו בטורונטו כדי שנוכל לעזור להתאים לדרישות שלך.

מה חשוב בשילוט פנים

לשילוט פנים יש שורה שלמה של יתרונות עבור העסק שלך, שילוט באמת יכול לעזור לבנות את העסק שלך ולאפשר לך ליהנות מיתרונות גדולים יותר.

כמה מהסיבות הגדולות והטובות ביותר לשילוב שילוט פנים בעסק שלך הן:

1) מיתוג העסק

כפי שנגעתי קודם לכן, מיתוג עסקי יכול באמת להניע את העסק שלך להתחלה מצוינת. רושם ראשוני חשוב מאוד בעת בניית בסיס לקוחות. על ידי שילוט ולוגו מותאמים אישית בכל הבניין שלך, במיוחד בלובי הכניסה ובאולמות, העסק שלך באמת יברח למבקרים.

מלבד המסר האמיתי שהשילוט שלך מקדם, ערכת הצבעים, צבעי החברה והלוגו מציגים גישה עסקית מקצועית, זה באמת עוזר לחזק את המותג שלך.

רושם ראשוני טוב הוא מה שיוחדר במוחם של אנשים, מה שיגדיל את הסיכוי שהם יחזרו לעסק שלך פעם אחר פעם.

2) פרסום עצמי

למרות שייתכן שיש לך מבקרים רבים בעסק שלך מדי יום, זה לא אומר שלא תרוויח אפילו יותר מפרסום. השתמש בשילוט חיתוך לייזר של טורונטו כדי לפרסם מבצעים ואירועים מיוחדים ומבצעים המתקיימים ברחבי העסק שלך, המבקרים שלך הולכים לשים לב אליהם ולזכור אותם, אבל עדיין יש לך את ההזדמנות להשתמש בשלט בתור אביזר מכירה ולדון הפרטים מעמיקים יותר עם הלקוחות שלך.

3) לקוחות מרוצים

ולקוחות מרוצים נוטים יותר לרכוש ממך. כפי שצוין קודם לכן, קירות לבנים משעממים ומשעממים ואינם ממלאים את האווירה בתחושת שמחה. בעוד שעיצובים צבעוניים ואטרקטיביים כבר חמים ומסבירי פנים להפליא, משפרים את תפיסת הלקוח את החברה שלך.

בנוסף ללקוחות פוטנציאליים, זה גם יוצר סביבת עבודה טובה יותר עבור העובדים שלך.

4) שנה את הסימנים שלך עם עונות השנה

באופן לא מפתיע, קל להוריד שלטים, אז נצלו זאת ושנו את השילוט שלכם כדי לעמוד בעונה הנוכחית. עיצובים בצבעים בהירים לקיץ ולאביב, צבעי סתיו לסתיו וחג המולד, נושאים מושלגים לעונת החגים בחורף. הקפד להתאים אישית את השלטים שלך כדי לשלב מבצעים עונתיים.

לסיכום

אם מבנה העסק שלך לא חם ומסביר פנים, רוב הסיכויים שהמבקרים לא יישארו הרבה זמן, אתה גם מסתכן שימאס להם ללכת לאיבוד בבניין בגלל שילוט לקוי. אלה משפיעים על הצוות שלך כשהם מופגזים על ידי מבקרים ממורמרים התוהים לאן בעולם הם צריכים ללכת כדי להגיע ליעדם. מבקרים נכים עשויים גם להרגיש מנוכרים אם אין שלטים המציינים מתקנים נכים בבניין שלך.

על ידי השקעת זמן ומשאבים נוספים בהקמת שלטים חדשים וצבעוניים, אתה יוצר סביבה חמה ומסבירת פנים הן למבקרים והן לצוות. אתה מיד עושה רושם ראשוני נהדר ואתה זוכה לשיעור לקוחות חוזרים גבוהים יותר.